Tuesday, March 11, 2014

altı yaş kızlar için bloro

Selam sevgili web sitesi okurlarimiz. Simdiki yayinimiz altı yaş kızlar için bloro.


Oğlumun 2. yaşı yaklaşıyor (ben postu hazırlayana kadar geldi de çattı bile o gün - 18 ağustos), ilkinde çok heyecanlıydım, şimdi çok çok heyecanlıyım. Hem kendime hem de parti hazırlığında olan kişilere kolaylık olması adına bu postu hazırlıyorum. Aklıma yeni fikirler geldikçe güncelleyeceğim.

Oğlumun 2. doğum günü olan 18 Ağustos arefe gününe denk geldiği için, ilk hafta sonunda yapmaya karar verdik. Mekan olarak piknik alanını istiyordum, vazgeçtim, kendi evimizin güzel bahçesini kullanmaya karar verdim. Akşam üzeri, hava kararmadan başlayacak. Meğer bu tespitler ne kadar da önemliymiş. Yapılacak süslemeler, davet edilecek kişiler, kullanılacak masa-sandalye vs. hepsini etkiliyor bu seçim. Bu nedenle tavsiyem önce mekana karar verin. Ardından davetli sayısına, gönül herkesin yanımızda olmasını istiyor ama bu sayıya karar verirken, 2 yaşında olan doğum günü çocuğunun kalabalıktan hoşlanıp hoşlanmadığını, uyku saatinin geçip de hırçın bir çocuğa dönüşme ihtimalini, hazılıklarınızın yetip yetmeyeceğini, mekana sığıp sığmayacakları ve gelenlerin de bir arada nasıl olacaklarını düşünüp de karar vermekte fayda var.


alti yas kizlar icin bloro 1






Ne desem beğenirsin bloğunda gördüğüm pasta kağıtlarından parti süsü fikrine bayıldım. Son ana bırakmadan yaparım inşallah. Hatta bir kaç tane yapıp parti alanına asmayı düşünüyorum.






alti yas kizlar icin bloro 2


Grofon kağıdından parti süsleri. Balonların yerine de yapılabilecek çok hoş bir ayrıntı. Maliyeti de çok ucuz. Bir kaç dakikanızı ayıp yapılabilecek bir süs.


Nasıl yapıldığına dair ayrıntılar burda.






Eğer temayı Gökkuşağı şeklinde yapmak isterseniz, sevgili Keyfekeder Saatlerim bloğunun sahibi hazırlayıp yazıcıdan çıktı alma imkanı sağlamış. Bakmanızda fayda var. 






1.yaş doğum gününde hazır satılan süslemeler alıp kullanmıştım. Bu sene onlara ilave ayrıntılar da olsun istiyorum.






Davetiyeler hazırlanacak, öncesinde iki tema arasında kaldım, ona karar vermem lazım.


Trenleri çok seviyor Kuzey, bir de uğur böceklerini.


Bakalım rengarenk mi olacak yoksa siyah-kırmızı renkleri eşliğinde mi hazırlanacak bahçemiz.


Belki karar vermemde yardımcı olursunuz. : )






Güncelleme: iŞTE BİZİM DOĞUM GÜNÜ PARTİMİZ..


Kuzeyimin Uğur böceği temalı 2. yaş günü partisi



Onerimiz diger konular ve siteler : 5 6 ARASI KIZ COCUGU İÇİN ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ

No comments:

Post a Comment