Friday, May 9, 2014

SÖZ VERDİLER...









Bu mutluluk fotoğraflarını ben çekmek isterdim ama olmadı malesef...Benim küçük kardeşim Sercan sevdiceği Sümeyra ile geçen haftasonu sözlendiler...Evliliğe dair ilk adımı attılar.Allah tamamına erdirsin,mutlulukları daim olsun,her iki cihanda da hiç ayrılmasınlar,kalpleri birbirleri için atsın inşallah...Benim kız kardeşim yok,hatta annem Sercan'a hamileyken inşallah kız olur diye gizli gizli dua ederdim.Henüz yüzyüze görüşmek nasip olmasa da Sümeyra'yı kendi kardeşimmişçesine seviyorum.Canlarım benim yüzünüz hep böyle gülsün inşallah...













Bu arada onların bu özel günü için hazırladığım söz tepsisi çok beğenilmiş:)O kadar memnun oldum ki anlatamam.Zaman ve şartlar el vermediğinden Antalya'ya gidemedik söz merasimi için ama benim hazırladığım söz tepsisinin bu kadar beğeni alması,görenleri şaşırtması çok hoşuma gitti,bir nebze olsa da varlığımı hissettirdiğim için mutlu oldum..






Bu güzel söz tepsisini henüz görmeyenleri buraya alayım.






Birbirlerine hep böyle aşkla baksınlar,birbirlerine olan sevgileri,saygıları,sadakatleri hiç bitmesin inşallah...

No comments:

Post a Comment