Monday, November 18, 2013

çok katlı pasta tarifleri

Merhabalar sevgili site takipçilerimiz. Bugunku makalemiz çok katlı pasta tarifleri.


cok katli pasta tarifleri 1
KEDİ DİLLİ PASTA


Malzemeler :


1 pk.kedi dili bisküvi ( kesinlikle Balocco yazanı tavsiye ediyorum başka bir marka aldım bir kez bulamadığımdan hiç güzel değildi tadı..hatta bu fotoğraftaki o kedi dili sanırım :) )


1 bardak ılık nescafe


1 pk.krem şanti


süt


1 kutu çokokrem (1.5 yemek kaşığı kadar kullanıyorum ben peyniri de çokokremi de..tamamen göz kararı ölçüler bunlar..sizler kendi kafanıza göre belirleyebilirsiniz.. )


1 pk.labne peyniri


kakao ve sade sütlü çikolata


Hazırlanışı : nescafeyi hazırlayıp,kelepçeli kalıbın (ki ben kalıp yerine emin'in davulunun kartonunu kullanıyorum :) kenarlarına strech film döşüyoruz..


bisküvileri ikiye bölüp, nescafe ile ıslatıp kalıbın kenarlarına döşüyoruz ( daldırıp hemen çıkarmanızı tavsiye ediyorum..seri olun yani fazla çekerse nescafeyi elinizde dağılabiliyor..)


ayrı bir kapta krem şantiyi hazırlayıp,içine labne peynir ve çokokremi de ekleyip tekrar çırpıyoruz..


daha sonra kalıbın içindede nescafeyle ıslattığımız kedi dillerini diziyoruz..üzerine krem şanti sürüp tekrar üstüne bisküvi diziyoruz..istediğimiz kata ulaşana kadar bu işlemi devam ettiriyoruz..


daha sonra üzerine kakao serpip,rendelediğimiz sade çikolata ile süslüyoruz.. (beyaz çikolatada kullanabilirsiniz bunun için ben bir kez denedim hem görüntü hem tat olarak değişik oluyor )


buzdolabında beklettikten sonra kurdela ile süsleyip servis yapabilirsiniz :)


dipnot : ben bir gece önceden yapıyorum her zaman dolapta bekleyince daha güzel oluyor..
cok katli pasta tarifleri 2


Bu konu ile alakali daha cok bilgi inceleyebileceginiz tavsiye ettigimiz bir web sayfasi : yas pasta tarifi

No comments:

Post a Comment