Monday, April 21, 2014

Selfiem,şirinlerim vs.













Kırmızı biber salataya ne çok yakışıyor.













Küçük oğlumla vazgeçilmezimiz patlamış mısır, özellikle cuma akşamları Medcezir izlerken iyi gidiyor, gerçi yaklaşan SBS 'den sebep TV'ye hasretiz epeydir.


















































İşyerinde yapmayın arkadaşlar desem de ikramda sınır yok.Bunlar aynı gün değil haaa farklı günlerde yenildi:)







Sevgili Nilsmum blogun hediye çekilişinden gelen Davidoff Zino Aftershave evdeki erkek kısmısı için:) Teşekkürler canım.


















Nihayet yeme fırsatını bulduğum Erzurum Cağ Kebabı. Methettikleri kadar varmış, hele o ekmek şahane bir şey.










Yine çiçeklendi ağaç dalları. 










Güral Porselen'in Dünya Kadınlar Günü için twitterdan düzenlediği hediye çekilişinde tüm katılımcılara gönderdiği kupa.










Bu ara epey kolonya çeşidi aldım, onlardan biri.










TRT1'de yayınlanan Zengin Kız Fakir Oğlan dizisini severek izlerim, Rüyam'ın kolyelerini çok beğeniyorum, üsttekine de bayıldımdı. 













Yeni nesil nikah şekerlerine bayılıyorum.Sevdiğimi bilen bir arkadaşımın hediyesi




















Bu sevgili Orkide'm doğum günü hediyemdi.










İşyerinde arkadaşlarımdan sürpriz doğum günü pastam.


















 Sevgili arkadaşımın nazik jesti, bana ne güzel doğum günü kurabiyeleri yaptırmış değil mi?










Beni Özsüt'ün bu kızına benzetiyorlar:) 










Oldum olası ekmek arası köfteyi sevmişimdir. 














Sütlü Nuriye ne hafif bir tatlıdır, bayılırım.





Sevgili oğlum liderini seçmiş, hele seçme nedenlerinden biri de Atatürk'ün nazik olması olunca bir erkek annesi olarak gurur duydum.









Kahve çikolatasız asla.










Gratis selfiemdir:) 






 Dünya Kadınlar Günü çiçeğim.









Seyfi Dursunoğlu nam-ı değer Huysuz Virgin'in mutfağındaki masa örtüsünü hoş buldum, Nazlı Ilıcak'ın programı için evinde pastırmalı börek yapmıştı, çok da beceriklidir Huysuz.Çok severim, kitabı okunmak üzere bekliyor.






 Oğluşun ödevi için gezegenleri yapmıştık.







Bu Browni Mopaş'ta satılıyor, tavsiyemdir.





Çocuk gibiyim, vazgeçemiyorum, bu tadlardan.







Tulumba tatlısı hastası bir çocuğum var benim.





Çiğ köfteeeeee





Lokumsuz asla.





Şirinlerim
















No comments:

Post a Comment